Babba Yagga: Woodboy
BABA YAGA is a horror game, where you play as a wooden boy who needs to bring sleeping herbs for his mum, but on the way, he meets the BABA YAGA! After that everything becomes more brutal and scary. This game is based on many fairytales about Baba Yaga in some of them she is the helper and in others is a scary monster, who consumes children.