Back to Bed
Back to Bed is an artistic 3D puzzle game with a surreal twist. Bob is an unlucky narcoleptic who has a tendency of falling asleep in his boring office and then proceeding to sleepwalk into the dangers of the big city. Luckily, Bob has a subconscious guardian named Subob, who protects the sleepwalker and guides him back to the safety of his bed.
The ever-vigilant Subob must lead Bob on a journey through a series of surreal painting-like cityscapes, where the boundary between Bob's dreams and reality have vanished.
Play in a piece of art set in a digital frame, that mixes elements from the real world and the world of dreams to create something unique and surreal.
Navigate detailed 3D puzzles that defy the laws of physics, wherein the player must manipulate the strange environment to create a safe path for Bob and avoid the dangers of the puzzle.
Play as the embodied subconsciousness, in the form of a small guardian creature, trying to save its own sleepwalking body from dangers of the dream world.