Backroom: Constructions
You were working in a secret laboratory, and during one of the experiments you entered a strange yellow room. Walking around a little, you realize that you cannot find a way out. Congratulations, you made it to Bekrum.
At some point, you felt the presence of another being. It was a small, helpless creature, but since you had not eaten anything for several days, you killed it with an axe.
You were completely alone in this limited space. but when you built the first room - a door appeared and you could go to another space. You have moved to level 1.