Backrooms: Partygoers
Backrooms: Partygoers is a horror survival game where you play as a researcher tasked to find anomalies inside the horrifying alternate dimension known as The Backrooms.
Scavenge for water and other supplies from dead bodies stuck in The Backrooms as you try to escape sharing their fate. Hide in lockers, scan for targets, use a flashlight, and detect creatures using the Anomaly Scanner.
Will you be able to get out alive, or will you forever be trapped in the Backrooms?