Bakery Master
Bakery Master is a game where you prepare delicious food for customers all over the country. If you’re looking to design and sell some of the finest cakes in the region, then this is an amazing game for you to try out right away. You can add fruit pieces, sprinkles, hearts and all kinds of unique toppings to really make your amazing cakes.
The great thing is that you always get to come up with your unique recipes and there are all kinds of ideas to make your cakes exciting and different. If you are a fan of baking and cakes, try out this game!