Bakumatsu Renka SHINSENGUMI
The classic otome game Bakumatsu Renka SHINSENGUMI is now more beautiful and easier to play than ever!
...saw her father abandon that dojo, along with his family, in order to pursue dreams of sword-swinging heroism.
...and move to the Aizu Clan Quarters in Edo where her mother served, arranging for her to work for the Aizu daimyo Katamori Matsudaira's sister-in-law, Teruhime.
...the young woman began to dream of the stories of heroism her father had passed on since her youth, inheriting the dream of living by the sword for her own.
As they were under the purview of the Aizu Clan, Teruhime requested of her brother-in-law, Katamori, that the young woman be inducted into the Mibu Roshigumi.