Banana Tap
Basic Banana: A standard banana at the beginner level. It has no special features.
Improved Banana: Slightly bigger and brighter than the basic banana. It has a small leafy crown and some sparkles.
Enhanced Banana: Bigger and golden-colored. It has a gentle glow and a more detailed leafy crown.
Advanced Banana: Very large and bright golden, with a strong aura. The crown features precious stones.
Ultimate Banana: Extremely large and dazzling golden. It has a magnificent leafy crown adorned with large gemstones.
Elemental Banana: Represents the four elements (fire, water, earth, air) with segments in different colors and patterns.
Cosmic Banana: Decorated with deep blue and purple cosmic patterns, featuring stars, galaxies, and nebulae.
Enchanted Banana: Covered in magical runes and symbols, surrounded by magical light decorations and sparkles.
Mechanical Banana: Made of gears, metal plates, and wires, featuring a steampunk appearance.