Welcome to the Banana Treasures Island, and begin your journey of funs.
Run, jump, swim, and fly all the way through Banana Islands and fight the angry baboon and his minions. Help the baby monkeys and companion in the jungle quest! Dash through the jungle, smash the enemies and complete the level to unlock more! Collect as many bananas gold coins as possible to unlock more items, get specials, upgrades, and power-ups... find the super golden banana to break the evil spells that possess islands!