Baobabs Mausoleum Ep.1: Ovnifagos Don't Eat Flamingos
The town of Flamingo's Creek is a place that appears every 25 years in Albatross Road, a neighborhood that only appears in nightmares.
Discover Baobab's Mausoleum, a retro point and click adventure in JRPG format that you will never forget. Did I say Watracio is a vampire eggplant?
Creepy inhabitants and mysteries awaits... Welcome to Flamingo's Creek: population 64.