Baobabs Mausoleum Ep.2: 1313 Barnabas Dead End Drive
Welcome to Flamingos Creek, the ghostly town which only appears each 25 years in Albatros Road. A town that only appears in nightmares!
Now you can explore Flamingos Creek wilfully! You will find the logic evolution of an “open town”, where you will have a profound experience with the town, its inhabitants, main story and secondary missions.
Explore the whole town with real cycles of night and day. Explore Flamingos Creek by night and day.
Interrogate the inhabitants and be careful with the town by night… the Ovnifagos will be after you!
Discover in Baobabs Mausoleum an unparalleled adventure, a mad world you will never forget.
Did I mention that Watracio is a vampire eggplant? ??Terror and mysterious characters awaits you… Welcome to Flamingos Creek: Population 64.