Battle Axe & Final Vendetta Bundle
Battle Axe is an arcade top-down hack & slash featuring high-quality visuals created by veteran pixel artist Henk Nieborg, true to form game mechanics, and music from the legendary VGM composer Manami Matsumae – retro gamers rejoice!
Final Vendetta is a hard-hitting action packed beat ‘em up for 1 or 2 players in the vein of classic arcade titles. Featuring stunning pixel art and a thumping soundtrack with exclusive tracks from Utah Saints! Brawl with bad dudes and tough girls as you fight through dangerous environments.