Battle Chef Brigade
In the fantasy realm of Victusia, the members of the elite Battle Chef Brigade are revered for their ability to skillfully take down monsters and transform their kills into delicious cuisine! But getting in isn’t easy; chefs from across Victusia must vie for their spot in a high stakes competition.
Follow two contestants, Mina and Thrash, as their journeys through the tournament unfold. In order to become a Brigadier you’ll need to hunt monsters with combo-based attacks and prepare your freshly caught ingredients in puzzle-based cooking challenges to serve up winning dishes to the judges – all while the round clock ticks down.