Battle Kid: Fortress of Peril
After having uncovered a devious plot to build a super-secret Supermech on your island, you head to an ancient high-tech fortress in an effort to prevent this weapon from being completed.
Navigate through the various sectors of the fortress and battle its denizens while avoiding its many dangers in this authentic 8-bit retro gem!
Do you have what it takes to overcome the perils that lie ahead--or is the island doomed?