Battle Minesweeper Online
Battle Minesweeper Online is a real-time online battle game that you can easily enjoy.
In Rating Battle, matching will be done so that you will be matched against opponents with similar ratings.
In Password Battle, matching is done so that people who have entered the same password will compete against each other.
It can be used when you want to play with acquaintances, or when broadcasters want to interact with viewers.
1. If matching is successful, a 1-on-1 game between you and your opponent will begin.
Move the cursor to open non-mine tiles.
4. The game ends when all non-mine tiles are opened, or when either you or your opponent opens a mine tile.
The player who opens the mine tile loses.
6. If the game ends without a mine tile being opened, the score is calculated according to the number of times the tile was opened, and the player with the most points wins.
(1 point if you open a tile adjacent to a mine. 3 points if you open a tile that is not adjacent to a mine)
You can figure out where the mine tiles are located by observing the numbers on the tiles.