Battle Planet - Judgement Day
Battle Planet - Judgement Day is a planetary rogue-lite top-down shooter. You are one of the universe's 3 most wanted criminals on the run, fighting your way through hordes of aliens, military and police units. There is only one way to reclaim your freedom - destroy them all...
Escape a crashed prisoner transport ship and fight the authorities in a non-stop mayhem of blazing gunfire and planet destroying bombs sent to perforate you and the ground beneath your feet.