Battle Supremacy - Ground Assault features exactly what the name suggests – huge content - never ending lines of modern combat vehicles, huge environments with realistic weather, online multiplayer and countless single player missions and drills.
Battle Supremacy - Ground Assault also upgrades the tank sim genre by giving players the ability to design and upgrade their own impenetrable vehicles, allowing them to truly step into the driver's seat. The game features an innovative card-driven building system, which allows players to mix, match and trade individual tank parts, including engines, bodies, tracks, turrets, mines, mortars, upgrades and obviously guns, to create an incredibly diverse array of powerful and versatile vehicles.
Battle Supremacy - Ground Assault is pushing the boundaries with modern graphics and exceptionally deep gameplay.