Beardbarians
Use your beard to attack, smack and knock back anyone who dares oppose you in Beardbarians! Pick from a colourful cast of characters and stages to duke it out with friends, locally or online, or work together to protect your gem from goblins by upgrading your abilities in the tower defence mode!