Beauty Bounce
In the sequel to Beach Bounce, Tomo has inherited his grandmother’s beach resort and he must now prove himself a capable owner. To do this he needs to manage the financial reports to keep the bank happy, and also run an exciting and glamorous local beauty pageant.
This wasn't the job he was expecting to be doing when he learned about the resort and can be quite trying. It’s up to him to keep the park afloat, or otherwise, he’ll put all the girls who work there out of a job.