Beauty and the Beast: The New Adventure
Belle and the Prince realize they have fallen under a new spell, one that binds the flow of time, trapping them in an endless loop.
To break this enchantment, Belle and the Prince must embark on a journey through the castle, facing a series of tests and challenges that will take them to the oldest and most secret corners of their home.
On their journey, they will enter rooms filled with echoes of the past, gardens frozen in time, and mirrors that reflect both their fears and their deepest desires.