Bee in The Valley
Embark on an adventurous journey through the world of valleys in Bee in The Valley! Discover wild, forest, and mountain valleys, filled with unexpected fun moments and exciting challenges.
Your goal as a bee is to explore these unknown valleys, searching for flowers and collecting nectar to make honey in the hive. But don't be fooled, it's not as easy as it seems. Learn to fly like a real bee in the characteristic zigzag style known as the 'Dance Bee'.
The White Lady Bee: Miss Hive, the most beautiful bee who flies swiftly and collects ample nectar.
Unleash your flying skills, overcome challenges, and become the ultimate bee in the valleys. Explore, collect, and defend in the world of Bee in The Valley!