Belle Boomerang
The monarchs have been placed under a monstrous curse! Play as Belle with the aid of her legendary boomerang, and raise the curtain on this evil scheme. Leap through a world full of charming creatures and lively environments, inspired by the shining stars of the golden age!
Test your mastery of Belle Boomerang's many mechanics in rich, multi-segment bosses.