Best Forklift Operator
Best Forklift Operator is a unique game about driving a forklift - a vehicle without which world trade and logistics would stop. Here, you can experience the challenges of a forklift operator.
The game features a combination of faithful simulation and entertainment that forklift fans have been waiting for for a long time. This is evidenced by the Arcade mode, where you can express yourself and make a big mess in the warehouse - and best of all, instead of punishment, you get a reward for it.