Best Sniper: Shooting Hunter
The war started! Dinosaurs came back… and bloodthirsty zombies are even more dangerous! It's about time to find yourself in a new, post-apocalyptic action! The wasteland full of destroyed buildings and dino's nests - it's what the modern battlefield looks like. Be careful and aim the rifle, demanding opponents are waiting for you!
It's about time to take on the role of the fearless modern sniper, go hunting and survive in the world overflowing with wild dinosaurs and bloodthirsty zombies. Join an epic story in exotic Jurassic locations!