Beyond Border
Help Aki the alligator find his way home in Beyond Border! Navigate through four challenging stages – from the mysterious Forest to the spooky Cemetery. Each stage brings new enemies and obstacles, such as sticky slimes and giant spiders, that will test your survival skills.
In Beyond Border, you won't be unarmed. Choose from a variety of powerful weapons and turret cards to build an impenetrable defense. Buy your favorite weapons and turrets using coins and jewels collected from defeated monsters. Each turret has unique functionalities, perfect for decimating waves of enemies and protecting Aki.
Beyond Border offers an engaging and action-packed gaming experience you won't want to miss. Get ready to face monsters, conquer territories, and help Aki find his way home.