Beyond Good & Evil 20th Anniversary Edition
Armed with her precious daï-jo fighting stick and faithful camera, Jade’s adventure will get you to freely explore Hillys, combat creatures large and small, infiltrate dangerous areas, solve enigmatic puzzles, play addictive mini-games, race the best hovercraft pilots, and take pictures of the whole experience.
Swoop into the marvelous world of Hillys as action-reporter Jade to investigate the mysterious DomZ alien attacks alongside colorful characters, like her adoptive uncle Pey’j or the valiant Double H.
Enjoy exclusive new rewards as you explore the planet and discover more about Jade’s past in a new treasure hunt throughout Hillys.
Embark on this epic adventure with improved graphics and controls, along with updated audio and remastered soundtrack, and new quality-of-life features including autosave, cross-save, and cutscene-skip.
Be ready to experience a trailblazing blend of action gameplay and thrilling emotional cutscenes!