Beyond Memories - Tale of the Lost Souls
In this enchanting narrative flight simulation, you step into the ethereal shoes of a charming Grim Reaper. The game invites you to soar through stunning, colorful landscapes filled with whimsical beauty and intricate details. As you navigate the skies, your mission is to shoot cages, freeing trapped souls that reveal heartwarming stories of their past lives. Each soul adds a piece to the puzzle, gradually unfolding 11 short stories that paint a rich, emotional tapestry. The gameplay is designed to be relaxing and non-violent, offering a serene escape into a world where discovery and storytelling take center stage. Collect energy to power your shots, explore breathtaking environments, and immerse yourself in a journey that combines peaceful gameplay with deeply engaging narratives.