Big Adventure: Trip To Europe
You will see ancient castles, natural objects, beautiful city streets, museums and various architectural objects.
You will visit the streets of Piedmont, see the Trevi Fountain and the Castel Nuovo castle in Italy.
Visit the Meteora monasteries, the National Museum of Athens and the Acropolis in Greece.
During your trip, you will take a ferry across the Mediterranean Sea, fly by plane across three seas, fly in a hot air balloon to Germany, and take a comfortable train to France.
You will find many scenes with a fascinating hunt for hidden objects and interesting minigames.