BigChick
The islands are sinking... Chickenfolk can't swim and fox bandits won't miss an opportunity to gobble up a bird or two even on the verge of apocalypse... What a disaster!
Fortunately Big Chick is here to save the day! Use poultry magic to summon new patches of land from the ocean depths and micromanagement skills to lead your people to the safety of the sacred Big Barn.