Billy Bumbum: A Cheeky Puzzler
This cute puzzle game will kick your butt! Behind the sweet pastels of Billy Bumbum lie puzzles for the true thinky mind. Use seemingly simple mechanics in surprisingly deep and satisfying ways to rescue your friends in over 250 levels. Fart for Freedom!