Bimfli & His Time Travels: Rome
Bimfli and his time travels is an interactive graphic novel about the adventures of Bimfli, a young architect. The protagonist inherits from his grandfather a magical sundial with which he can travel through time and will find himself involved in different adventures, which will take place in the different capitals of the world.
Traveling through different historical eras, the protagonist will discover the different monuments of the world and will do everything possible to protect them. The different characters that he will meet will make him learn about art history and Bimfli will be forced to solve great enigmas in his different adventures.
In this chapter Bimfli will travel to Rome where he must help solve different architectural and artistic challenges. The protagonist will perform different feats to guarantee the preservation of some of the most important monuments and works of art in the world.