Biped
Biped is a coop action adventure game with a strong focus on moment-to-moment collaboration between 2 players. Two little bipedal robots, Aku and Sila, will walk side by side and embark on a fun and bonding journey.
You control the robot's two legs using two sticks. This allows you to perform various moves—from simple walking and sliding to more advanced actions, like operating machinery or cutting wood.
Enjoy the adventure solo or grab a friend or a family member and have a blast together in co-op mode. Communicate and coordinate to conquer challenges together and find out how good a pair you truly are.
Collect treasures and buy a goofy hats! Dress up your biped the way you like. Better yet, match your partner’s look and become the most dazzling adventurers in this epic quest.