Black Legend
Lead a squadron of Mercenaries into the accursed city of Grant and aid a surviving resistance in fighting against a deadly cult of fanatics. Eradicate the fog that shrouds the streets and inflicts madness among the populace in this thrilling alternate history Turn-Based Strategy RPG!
Explore the ruined streets of Grant, a 17th century city based on the architecture of the Low Lands. Aid the resistance in their struggle against the Mephistian Cultists.
Uncover the history of Mephisto, a menacing Alchemist who brewed a maddening fog, and clouded the entire city.
Fight using bodily alchemy based on the old concept of Humorism. Master the four different instabilities and combine them with Catalyst Attacks to deal massive damage to enemies!
Unlock 15 playable classes, each capable of learning unique abilities and handling different equipment. Master them, synergize with other units and become the ultimate liberator of Grant!