Blandville
Interact with the environment, Penumbra / Amnesia style - drag, drop, throw items around.
Collect as much loot as possible. Explore the forest and the remains of once inhabited buildings.
Cryptids - they roam the forest for the lookout of any survivors. Be careful out there.