Blazing Beaks
Story mode (1-2 local players): An explosive adventure where you’ll find yourself fighting invaders and searching for the origin of evil. There’s an endless onslaught of enemies for you to shoot, blast, zap and disintegrate every which way. A cute and charming world with challenging levels full of surprises.
Tournament mode (2-4 local players): A battle experience where you compete with your friends to find out who's the real hero.