Blazing Chrome
In Blazing Chrome, machines rule the world and the few humans left are on the edge of total extermination, lacking power, prestige or status among their metal and circuits overlords. Bring your best pal and kick some metal butts to free the humankind while enjoying a classic run’n’gun, fully loaded with action and exciting fights!