A furiously fun and fast-paced arcade action game, Bleed 2 welcomes back pink-haired heroine Wryn, the world’s greatest – and only remaining – hero, as she fights to defend the globe from an invading force of villains. Master the art of air-dodging and bullet-reflecting to stylishly take down a relentless barrage of bad guys and bosses (and naughty kitties!), and make sure Wryn lives up to her title as the greatest hero of all time!