Bleed Complete Bundle
A double-dose of the indie smash hit action-platformer series in one super stylish bullet-dodging bundle. Help pink-haired heroine Wryn defeat a relentless barrage of baddies and bosses and be the Greatest Hero of All Time! Both games feature Arcade mode (try and beat the game with just one life!) and couch-friendly 2-player local co-op.