Blink: Rogues
Blink: Rogues is a fast-paced top-down shooter that brings combat tactics, sharp reflexes and multi-lane combat under the same roof. Fire rockets, shotgun or railgun, flip your ship, jump to the other lane and chase the perfect score. Steal the opponent's power-ups or simply frag him!
Plays like a Shmup, feels like a Deathmatch! Engage in short and intense matches, flip your ship, teleport to the enemy lane, steal their loot or simply frag for points! Own your opponent in PVP/Splitscreen!