The Blizzard Arcade Collection contains two different Original Editions of each game plus a new Definitive Edition for BT, TLV and RNRR! LV2 and RPMR each come as the 16-bit Original Edition.
The Blizzard Arcade Collection Museum features a trove of treasures from each game's past.