Every level gives you new challenges to solve, but don't worry – you have power-ups to help! Undo a move, reshuffle blocks, or add extra bench space when you're in a tough spot. Earn coins along the way to customize your blocks and make your diorama totally unique!
For an extra challenge, try "Bus Mode" – the classic Block Jam experience with a colorful twist! Match blocks to fill color-coded buses and watch them roll out. Complete all buses in a level, and you'll earn even more power-ups and coins to help you on your journey!
Jump into Block Jam – where every move is a step closer to clearing the board, personalizing your world, and mastering each challenge!