Run, jump and swim your way through FIVE huge worlds with twelve levels each.
Bloo Kid 2 is a classic 2D retro-style platformer experience with lovely designed pixel-graphics and a full chiptune soundtrack.
Master brutal bossfights and discover lots of secrets in the world of Bloo Kid 2.