Blood Lines : Magicians' Chase2
Inheriting the mantle of her Vampire Hunter father, Layka accepts a mission to investigate the Mysterious Castle, alongside her maid Shijo Sakura. Along the way, they encounter Miretta, a priest from the Church, and Geed, a mysterious boy with vampire powers. Will they be able to defeat the Vampire Lord and restore peace?
Each character has unique MAIN-WEAPON and SUB-WEAPONS to master and conquer the castle!