The Brimstone Society has summoned Rayne for one last mission to lead a group of soldiers into a giant underground castle to do battle against none other than her own father, Kagan. When her escort proves ineffective against Kagan’s supernatural forces, it’s up to Rayne to run, jump, cut, and feed her way through gruesome foes, deadly traps, tricky platforming sections, and horrifying bosses. It’s Rayne’s last job — will she “clean house” or find herself six feet under?
Original developer WayForward has upgraded its 2011 classic 2D hack ‘n slash platformer with high resolution visuals, modern features, and all-new voice acting performed by original BloodRayne cast members Laura Bailey (Rayne) and Troy Baker (Kagan). Bloodrayne Betrayal: Fresh Bites distills the best parts of the BloodRayne series into a bloody, twitchy, action-packed 2D hack ‘n slash adventure through fifteen challenging stages.