BloodRayne: ReVamped
At the dawn of World War II, Rayne has been recruited as an agent for The Brimstone Society – a top secret fraternity that hunts down and destroys supernatural threats to humanity. Rayne embarks on two missions, five years apart, which turn out to be connected by one sinister man who has been searching the world for powerful occult relics to bring about a new age of domination for the Third Reich.
In this frenetic and bloody third-person shooter that unleashed the iconic red-headed femme fatale on the world, the dhampir Rayne battles horrific creatures and hordes of soldiers with an array of vampric abilities and powerful weapons. Acrobatically slash and shoot your way through the swamps of Louisiana, the cavernous depths of a mining operation in Argentina, and a ruinous German castle. Experience the origins of Rayne through her first missions for the Brimstone Society in this improved version of the horror-action classic.