Bloody Bunny, The Game is a fast-paced hack-and-slash action title where you play as Bloody Bunny, a vengeful knife-wielding girl who is trapped in the body of a bunny doll. Bloody Bunny awakens in a post-apocalyptic world where humans have been turned into dolls by an evil, nameless organization. While all other dolls have lost their memories and identities, Bloody Bunny awakens with hers and is horrified to realize that her little sister, Mumu, has also been turned into a doll. She sets out to destroy her malevolent creator while killing anyone who gets in her way.