Blue Rider
Hop in and join the explosive action of this 3D shoot'em up! Blue Rider offers classic arcade gameplay, combined with beautiful visuals. Battle through 9 colourful and diverse stages, filled with a large variety of enemies that can't wait to take you down. Power up your weapons, shoot down enemies and face huge & challenging boss encounters.
Enjoy a dynamic arcade-like game where it's you against anything that moves. The Nintendo Switch version contains new and exclusive features, including online leaderboards, adjustable difficulty settings, additional language support and various balance adjustments.