Bomb Rush Cyberfunk
Start your own cypher and dance, paint graffiti, collect beats, combo your tricks and face off with the cops to stake your claim to the sprawling metropolis of New Amsterdam.
Red is a graffiti writer who lost his head and instead has a Cyberhead. In search of his roots he joins the Bomb Rush Crew, Tryce and Bel, who are aiming to go All City. Together they slowly discover who it was that cut off his head and how deep Red's human side is linked to the graffiti world.