BookyPets Legends
BookyPets Legends transports children to the other side of the universe, the magical kingdom of Imaginatios which is inhabited by all the characters from fairy tales, and by magical creatures with book-shaped wings, the BookyPets!
BookyPets seamlessly blends reading into the gameplay and narrative of the video game to encourage children to read. Now, reading and playing will be one and the same.