Boom Blaster
A group of space prisoners took their chance to escape. But their road to freedom would not be so easy. Meet all kinds of classic monsters and deadly enemies — from small acid insects to huge one-eyed bosses with guns and bad temper.
Each character has a unique set of skills and abilities. Use them with a vast selection of weapons such as machine guns, grenades, lasers, flamethrowers, rockets and much more!