Boomerang Fu
Roast and toast your friends in lightning-fast rounds of cute physics combat for up to 6 players. Perfect for parties!
Discover a ridiculous range of power-ups like explosive boomerangs, disguises and telekinesis. Then stack your power-ups together to form outrageous combinations!
Journey to an edible world as you do battle in over 30 Kung Fu arenas, each filled with unique tools and traps. Jump over moving platforms and sneak through lush foliage. Trigger sliding walls to squish your foes. Dive between giant rolling pins and delight the Toaster King.
Join forces with your buds to take on the ingenious AI opponents. Or squabble over the precious Golden Boomerang in a frantic alternative game mode.